Tjuvstart i Pano och thriller trillar in i vardagen

Idag avbröt jag den sköna ledigheten med 4 timmars jobb i Pano. 
Det var nog lite bra med en tjuvstart. Jag gjorde dock inte så mycket kafé-saker då det var mycket lugnare än vad vi trott att det skulle bli. Jag fixade och donade med salt- och pepparkar istället. Diskat, påfyllt och packat upp nya. Spännande va? hehe. Äh, faktum är att jag faktiskt tycker om sådana uppgifter. Att stå och pyssla, organisera och se till att hela tiden ha något att göra. det tycker jag om! :) 
 
 
 
(google-bild)
 
Younes lasagne står i ugnen och under tiden ska vi titta på ett halvt avsnitt av morden i midsomer. 
Vi har kollar några avsnitt nu - younes vill ha något spännande och jag vill inte ha något blodigt.. 
Annat än disney filmer är inget för mig, men younes har tröttnat på mina prinsess-filmer och komedier så jag antar att vi kompremissar lite. haha:)
 
 
Jag har tidigare märkt att skräckfilmer, eller bara extra läskiga thrillers har påverkar min mörkrädsla väldigt starkt, så jag har helt enkelt slutat kolla på sånt. Men morden i midsomer är ganska bra, de är spännande men visar inga riktigt obehagliga scener. Så att mixa det med andra serier och roligheter fungerar.
 
 
Om vi kollar på något som visar sig vara obehagligt så brukar jag alltid avsluta kvällen med att kolla på något kul. Så att det är det som är färskt i huvudet när jag somnar, det känns mycket bättre.
Igår kollade jag ett avsnitt solsidan innan jag somnade. 
 
 
Jag längtar efter den nya disneyfilmen Frozen (den heter Frost på svenska)
 
 
 
 
 
 
/Glädje vinner över läskigheter!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0