N(j)utiden

Såhär ser en bra dag ut.
 
Snowboard:
 
 
Paus i den minimala toppstugan
 
Hottub:
 
 
och sen några timmars jobb :)
 
 
 
 
Det är fortfarande jättelugnt på jobbet så vi har inte fått ihop många timmar jag och Younes.. Men det är lugnt, det har varit ganska skönt. Det borde öka till nästa vecka dock.
 
 
Younes känner knappt av smärtan i bröstet/muskeln alls längre, bara pyttelite, lite då och då, så det är ju skönt!
Jag känner mig dock lite sjuk och det blir inte bättre.. natten har varit jättejobbig men somnade tillslut igen efter lite piller. Idag stannar jag hemma och tar det lugnt (är ledig från jobb med). Nästa vecka är fullspäckad, om det blir så mycket jobb som det är planerat så har jag bara torsdag ledigt och då ska vi på jul-middag med café-gänget. Tror inte det blir något julbord eller liknande dock, bara ut å käka. Men ja, så nästa vecka orkar jag inte vara sjuk!
 
Younes stannar förmodligen hemma och håller mig sällskap idag med, han känner att han börjar bli lite hängig med. Precis som alla andra i Pano just nu:/
 
 
 
 
/Jag behöver mer benmuskler! Jag är helt död efter några timmars åkning. Det är skönt att man inte behöver känna att man måste åka "bara för att vi är ju bara här en vecka!" :)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0