Julgran!

I år är ett år som jag är väldigt sugen på jul. 
Det går lite upp och ner och vissa år har det inte varit spännande alls medan vissa är det jättemysigt och jag längtar massor. När vi var i England var jag otroligt osugen på jul och jag tyckte att det var skönt att vi var bortresta och inte kunde lägga massa energi på jul. 
 
Men i år längtar jag! 
Jag har velat köpa en julgran och julpynt och göra det fint och idag gick vi till secondhand butiken och jag hittade en julgran för $3 ! (=18kr) köpte även lite dekoration till den och sammanlagt blev det max 50kr :)
 
 
Julgranen var i tre delar
 
 
 
Fällde ut alla kvistar på den
 

Younes hjälpte till genom att hålla sig borta och spela tvspel 
 
 
 
Helt ihopbyggd utan dekorationer: 
 
Färdig! :
Stjärnan hade jag tänkt hänga upp i fönstret men den passade ju jättebra på toppen istället!
 
 
 
Jag bad Younes vara med på bild..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
/Vi är redo för julen!
 
 


Kommentarer
Emma T

Vad mysigt! Jag längtar också till jul i år
Kram

2013-11-25 @ 16:05:41
URL: http://emmathedenius.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0