en dag till , en dag till!

Sön 2013-06-16, Kl 23:22
Vi blev kvar i Whistler en natt till, vi han ju inte utforska det något i fredags eftersom vi kom dit så sent. Så igår hade vi egentligen tänkt åka därifrån, och efter att jag hade bloggat, skypat med mamma och islänningarna så satte vi oss i bilen och när vi började rulla insåg vi att vi nog borde stanna en natt till! Det var jättefint väder, soligt och varmt, klockan hade hunnit bli ganska mycket redan med tanke på hur lång körningen är till Kelowna, dessutom hade vi ju inte sett Whistler direkt än (som sagt) så vi stannade en natt till! vi lagade lite köttfärsås, det var riktigt nice att få laga sin egen middag! :)   (det andra boendet vi varit på har inte haft någon spis eller annat så har inte gått)
 
 
Vi tog en promenix i skogen, ut till en sjö, Lost Lake osv.. Det är väldigt fint i Whistler :)
Nu är vi i Kelowna, vägen hit var helt grymt fin!!! :D Jag måste visa er bilder och filmer och allt ihop, men jag hinner inte nu. klockan bara tickar, vi måste sova så vi orkar upptäcka morgondagen! 
 
Men här kommer två filmer från Whistler i alla fall, en från lost lake igår och en från frukosten på HI-Hostel imorse.
 
Ta hand om er! 
Förresten, jag såg en björnunge idag!!! Åååh så söt den var :D På sidan av vägen när vi körde mot Kelowna. Det finns massa björnar här och jag har sagt hela tiden till Younes att jag vill se en - inte möta en - bara se en! Och det fick jag nu. Tyvärr körde jag bil då och min kära kamera-man younes är extremt dålig på att ta kort när jag skriker..han får ingen lön..så jag fick ingen bild på den :/ Men jag är fortfarande happyface för att jag fick se den:D
 
 
 
Jag såg att den enda videon inte gick att kolla på nu när jag provade..det kanske funkar för er..annars får jag prova lägga upp den imorgon igen.... (klicka annars på namnet så kommer ni vidare till den på youtube, kanske funkar då)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0