flyg

"En evighet, en kort sekund" då kändes flygresan. Men det gick jättebra! :) spela spel,,  kolla film,  doctor who, läsa och äta! Vi fick kyckling m pasta till lunch å kyckling m ris till middag,  även lite chockadpuddig till efterrätt.  Kycklingen kändes som att någon redan hade tuggat, men det var ätbart i alla fall :)
 
Bytet i frankfurt fick vi göra fort,  vi han springa på toa och sen direkt på planet,  det var en bra bit till den andra gaten! 
Jag höll dock på att inte bli insläppt i passkontrollen, han trodde inte på att det var jag. .i mitt pass har  jag har jättemörkt hår, mörka ögonbryn och annan frisyr, nu var jag ju blond och osminkad :p 
 
Väl i Vancouver fick vi vänta på bagaget och sen köa ett tag för att få våra visum. - lämnade flygplatsen närmare 16.30 (Vancouver-tid) med all vår packning 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0