free tv

Vi har så mycket tid. Låt oss göra något viktigt! Låt oss kolla på serier!
Vi har kollat hela säsongen av "orange is the new black", en netflix-serie som var super bra! (nästa säsong kommer någon gång under 2014... Handlar om en tjej som hamnar i fängelse och hur hennes liv ser ut där inne. Väldigt fängslande, spännande, rolig, och ibland lite obehaglig (jag är känslig) Men den borde ni se! 
 
 
 
jag följer de nya avsnitten av How I met your mother på måndagar kl 9 på kanal nr 201 . Yeeey! :D
Även söta lilla Sheldon får man ju inte missa i de nya avsnitten av Big bang theory!
 
Josse övertalade mig även att kolla på New Girl igen, men där började jag kolla på förra säsongen nu, eftersom jag missat det.
Vi upptäckte även Breaking Bad som sände sitt sista avsnitt nyligen. (tror det var säsong 6 och att det inte kommer något mer) men alla verkade var så ledsna över att den tog slut, så vi gissade att den var värd att se.
och det var den! har redan sett de första 7 avsnitten på några dagar. 
 
 
 
haha ja, det gäller att ta vara på sin tid och spendera den på något viktigt ;)
 
Jag vet dock inte hur noga de är med att folk inte laddar ner här och vad straffet är osv, så det är onödigt att ta risken, vi kollar antingen på netflix eller streamar det från internet. Josse tipsade om sidan Free tv, där de har massa bra serier, går snabbt att "ladda"/buffra dem och det är riktigt bra kvalité! Så där på kollar vi/jag just nu på big bang theory och new girl :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0