Flyttat!

Vi flyttade ner till Invermere 1 september och vi är såå supernöjda med det! :D
Vi bor på "huvudgatan" det känns lite konstigt att säga det om en stad som i princip bara har en gata.. eller ja, en gata med alla affärer och sånt på och alla hus ligger runt omkring. Med affärer menar jag mataffärer, några "tio-kronors-affärer", en 2hand butik, en bokhandel, banken, postkontor, och några småbutiker.. det är ingen shopping här direkt. 
 
Staden börjar dö ut mer och mer nu dessutom, jag tror jag har skrivit det tidigare, men invermere har ca 4000 invånare som bor här året om, och på sommaren, pga fin natur och golf så är det väl upp emot 10 gånger så mycket folk. Panorama är stängt och golfsäsongen slutar nu 1 oktober så det blir f'ärre och färre bilar i staden hela tiden. Vintern kommer vara helt tom enligt folk som bor här - men det kommer ändå vara skönt att bo här. 
Vi kommer i vinter att bo kvar här med jobba uppe i Panorama, det blir skönt att komma bort från folket lite och känna att man kan komma hem till ett riktigt hem. När vi bodde uppe i Panorama blev det lite mycket av allt ibland, det blev ingen paus från allt folk förrutom när vi åkte på våra små utflykter. 
 
 
Vår lägenhet nu är såå fin! Och dessutom billigare än personalrummen som vi bodde i innan. Denna lägenheten har två sovrum, två badrum, kök och vardagsum och balkong med stor grill. Det är helt möblerat och all inredning är jättefin, lite för fin nästan! 
 
jag har några bilder, men de är inte jättebra tyvärr, men ni får en uppfattning i alla fall :)
 
 
 
Kök och vardagsrum sitter ihop
 
 
 
 
 
 
Vårt sovrum:
 
 
Sitter ihop med badrum (med dusch och badkar):
 
 
 


Kommentarer
jacint

Ser jättefint ut och med lite piff blir det nog lite mer hemma. Men piffa inte för mycket för jag tror att era föräldrar vill ha hem er igen ;)Kramizz

2013-09-19 @ 23:18:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0