Horseback Riding

Vi åkte häst för några veckor sedan! 
 
Utsikt över hästarna och panorama
 
 
Vi var 7 st i en grupp men Fredrik som guide, red upp på berget och höll utkik efter vilda djur! Jag vill så gärna se en björn trots att jag nog hade kissat ner mig om jag gjorde det på nära håll...!
 
 
Det var första gången jag satt på en häst, som jag kan minnas. (jag har sett bildbevis på mig själv från när jag var liten, att jag ridit, men det är inte kvar i minnet..) 
 
Det var väldigt spännande och fräckt, för en gångs skull så kände jag mig lång eller ja, hög!
Vi red i ca 1tim och det var spännande att sitta på ett sånt muskelberg, jag är helt imponerad av hästar nu! 
Jag hoppas att vi kan göra det igen. Han som driver hästridningen har stängt ned för sommaren nu, men han skulle vara kvar där i ca en månad till så har vi tur kan vi hänga med på en till tur!:)
 
 
Jag älskar denna bilden, den kommer jag skriva ut sen när vi kommer hem:)
 
 
 
♫ ..se upp nu alla cowboys för Younes rider igen ♪
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0