Halloween

Jag har glömt att berätta om Halloween!
 
Först klädde vi ut oss på jobbet. 
Vi har fått en ny sorts kaffe på jobbet; Smart Ass
Därför tyckte jag att vi skulle klä ut oss till "Three sisters and a Smart Ass" 
(3 sisters är en av våra gamla sorter)
Det skulle vara bra marknadsföring + kul
 
 
Men dagen innan ändrades planerna till att alla på företaget skulle klä ut sig till en av cheferna då han fyllde 50 år samma dag. så det var bara att hänga på
 Såhär blev det: 
   
 Glasögonen är de som vi hade i Banff
Younes skjorta, hans jobbslips och hans jeans
Domis tröja att ha över
 
 
På kvällen var det Halloweenfest uppe i Pano så när jag kom hem från jobbet var det bara att byta om till smurf!
Målade ögon på ogonlocken så såg väldigt obehagligt ut när jag stängde dem 
Sminkade Carrey i mitten med, såg väldigt otrevligt ut i mörkret eller när hon skrattade :P
Domi var en söt lite häxa
 
 
 
 
Jag ställde kameran på 5 sekunder och skulle snabbt springa ut genom dörren i bakgrunden för att "gömma mig" och bara sticka fram ett huvud i bakgrunden av bilden, men dörren var tydligen inte öppen så jag hoppade rakt in i glaset och ramlade ner på golvet - denna bilden blev resultatet av det:
 
Som tur var så var glaset tjockt och eftersom det är en hög tröskel som jag så många gånger sparkat i tårna i så var jag beredd och skulle hoppa över tröskeln istället - vilket resulterade i att jag hade knät i stället för huvudet först. tur i oturen. Och kul var det! haha
 
 Såhär tänkte vi göra:
 
 
Ryan var Plåtmannen från trollkarlen från Oz och Eli var terrorist
 
 
 Ryan använde hårspray på huden, skägget och håret för att få det grått. Funkade riktigt bra! haha
 
 
Vi träffade massa ny personal som redan hade kommit inför vintern, verkar vara många trevliga, tror det blir en go vinter :)
 
Två av de nya, (som jag tycker är extremt lika), klädde ut sig till Scottar.
Enda sättet jag visste vem som var vem var genom dialekten. Den ena hade grov skottsk dialekt och den andra var kanadensare.
 
Younes jobbade sent men han kom upp efter, men klädde inte ut sig då klockan redan var drygt 00.30
 
 
 
/Bättre sent än aldrig


Kommentarer
Helene

Vad mycket kul ni får vara med om. Kram 😄😄😄

2013-11-15 @ 00:39:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0