måndag 2013-07-22, kl 22.25

måndag 2013-07-22, kl 22.25
Det har varit mycket att göra på jobbet idag, men det är roligare då! :)
Kom ifrån jobbet runt 17.45 och gick då upp till poolen, det var fortfarande jättevarmt ute! Det är så skönt att värmen håller i sig långt in på kvällen.
Vi provade en av rutschkanorna idag med! det var nästan lite obehagligt.. haha.
Sen gick de andra hemmåt och jag stannade kvar, skönt att få lite egentid och bara hänga i poolen själv - skönt att inte prata med någon en stund efter att ha pratat hela dagen med kunderna ;)
Jag lyckades dessutom somna och sova ca 15min på kanten av poolen med fötterna i vattnet. 
Vandrade sen hem och satte mig i uppehållsrummet och spelade xbox - snowboardspel blev det. Jag längtar galet mycket till vintersäsongen, jag önskar att man kunde spola fram tiden! Det kommer vara helt underbart att få åka snowboard igen och dessutom med så mycket folk som kan lära mig mer! :D
Younes kommer hinna bli mycket bättre än mig fort om vi jobbar kvar på samma jobb - han kan ju åka varje dag innan jobbet! (fusk!)
 
 
Nu fixar jag lite mat och ska gå ner till elden en stund sen, eventuellt upp till t-bar sen med, vi får se vart kvällen tar mig.
 
Jag och Younes är lediga nu imorgon och på onsdag och vi hade tänkt åka ner till montana egentligen, till whitefish, men det blir nog inte så i alla fall. Erin och Amanda skulle ha följt med men de fick inte ledigt + lite andra anledningar som gjorde att det inte passade, så vi ska stanna kvar här och fixa lite saker och se vad vi kan hitta på här. :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0