tv-kväll

Sitter i uppehållsrummet med en del folk just nu, de kollar geordie shore - inte jättespännande.. 
 
Jag å younes var ledig nu tis-ons så på onsdagen åkte vi en liten trip, hamnade nere i cranbrook, vilket inte är en direkt spännande stad, men den är mycket större än invermere - det var skönt att komma ut lite faktiskt.  Att bara se träd och berg är otroligt vackert men samtidigt så ovant och vi båda längtar efter lite stad redan faktiskt. Men det kommer vi ju få gott om när vi kommer hem igen,  så vi ska njuta ordentligt utan det nu :)
 
Vi hittade en mysig strand på vägen dit och jag glömde smörja in mina ben med solkräm, så nu är mina smalben röda och fina! :) men det är första gången jag bränt mig här så det är ju bra jobbat :D
 


Kommentarer
jacint

Lite lätt avis här.
Hoppas ni har det riktigt bra o verkligen njuter av livet där. Jag skulle gärna byta med er just nu..

2013-07-14 @ 01:28:58
Helene

Saknar era videobloggar.... 😪

2013-07-18 @ 22:06:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0