4/11 - 1 års förlovning

I måndags 4/11 hade vi varit förlovade i 1 år 
Jag älskar dig Younes ♥
 
 
Vi hade en go dag och valde att inte lägga mycket pengar, utan att spara det till om några dagar när vi kan åka till en skidort, åka snowboard och kanske sova över på något mysigt hotell osv. istället :)
Så i måndags åkte vi till ett ställe som vi länge velat se. Det är några Hoodoos (vet inte exakta definitionen, men det är berg som är formade riktigt coolt, googla Hoodoos invermere) som vi sett från motorvägen när vi kört förbi några gånger och för ett tag sedan fick vi reda på att man kan hika upp på dem. 
Det tog drygt 30 min eftersom det var mellan 5-15cm snö överallt, men helt underbart fint!
 
Younes - "Det är som en saga"
 
Försökte få det att snöa..
 
 
Jag kan inte sluta le av all snö, jag har aldrig varit så glad över att se snö som i år:) 
'
 
Detta området är vanligtvis väldigt fint runtomkring här med alla berg och all skog, men nu med snö på är det helt otroligt fint!
 
Younes sjöng julsånger och dansade runt en jättestor gran som vi hittade tidigare under dagen
 
Vi kommer fira många mer år tillsammans!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0