COD & CARD

 
Sitter och spelar
 
 
men internet verkar slänga ut mig lite som det känner för så jag ger upp nu..
 
Dagen har varit gööör seg på jobbet, inte mycket action alls.. men nu är det långhelg och förhoppningsvis blir vi lite busy. På måndag är det ju Remembrance day vilket är en röd dag och om vi jobbar då, vilket jag gör, så får vi betalt 150% + en ledig dag med betalt vid ett annat tillfälle. Denna arbetsplatsen har bra förmåner!
Sa jag att jag fick $100 (=ca 630kr) i presentkort när jag fyllde år?
Det gäller på syndicate, vilket är en snowboardaffär här i invermere som har helt kanonsnygga kläder och massa kul :D
 
ja, mitt namn är felstavat..Av någon anledning är Frida svårt att stava? Både i England och här har jag allid fått bokstavera, eller säga "Friday utan Y" . För vem vet inte hur man stavar Friday? :)
 
Jag hade knappt jobbat där i två veckor när min födelsedag var, och egentligen tror jag inte att man borde fått någon present förrän efter att ha jobbat där 3 månader, men jag antar att de var snälla! Dominique fyllde ju också år, vilket var väldigt nyligen och de kände väl att de behövde behandla oss lika. Jag är absolut tacksam i alla fall!
 
Jag har inte köpt något för det än, men oj vad mycket jag har hittat som jag kan tänka mig att köpa. Men väntar på känslan "wow! detta måste jag absolut ha!!" :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0